211 4031336 | pregnancyhome@yahoo.com

Προετοιμάστε το σώμα σας για τον τοκετό, η άσκηση ενισχύει την αντοχή και την ενδυνάμωση των μυών.

Όλες οι εγκυμονούσες θα έπρεπε να κάνουν κάποια μορφή άσκησης, έτσι θα γλίτωναν από κάποιες ενοχλήσεις της κύησης και σωματικές και ψυχολογικές!

Ωστόσο υπάρχουν και περιπτώσεις που η γυμναστική δεν ενδείκνυται στην εγκυμοσύνη (αυτό θα κριθεί από τον γυναικολόγο και από τη λήψη ενός σωστού ιστορικού).

Τα οφέλη που προσφέρει η γυμναστική είναι πολλά όπως :

  • Καλύτερη Ψυχολογική Κατάσταση
  • Λιγότερα προβλήματα στην σπονδυλική στήλη, στην πλάτη και στην μέση
  • Καλύτερη Χώνεψη
  • Έλεγχος της δυσκοιλιότητας
  • Έλεγχος του βάρους στην εγκυμοσύνη
  • Αυξημένη ενεργητικότητα
  • Λιγότερες πιθανότητες για διαβήτη ή προ εκλαμψία
  • Και ο ύπνος θα είναι καλύτερος.

Υπάρχουν και οφέλη που θα φαίνονται όταν το μωρό σας θα έχει γεννηθεί όπως μειωμένη κοιλιακή χαλάρωση και καλύτερη ανάρρωση.