211 4031336 | pregnancyhome@yahoo.com

Δευτέρα

  • 11:00 > 13:00 Θηλασμός και Περιποίηση νεογνού
  • 17:00 > 18:00 Γυμναστική 3ου τριμήνου
  • 18:00 > 19:00 Γυμναστική 2ου τιμήνου
  • 19:00 > 20:00 Προετοιμασία για θηλασμό

Τρίτη

  • 09:00 > 10:00 Γυμναστική 1ου τριμήνου
  • 10:00 > 11:00 Αναπνοές & Τοκετός
  • 18:00 > 19:00 Πιλάτες

Τετάρτη

  • 12:00 > 13:00 Γυμναστική 3ου τριμήνου
  • 14:00 > 16:00 Εκπαίδευση Βρεφικό Μασάζ

Πέμπτη

  • 17:00 > 18:00 Γυμναστική 1ου τριμήνου
  • 18:30 > 19:30 Γυμναστική 3ου τριμήνου

Παρασκευή

  • 10:00 > 11:00 Αναπνοές & Τοκετός
  • 16:30 > 17:30 Γυμναστική για μαμάδες με τα μωρά τους
  • 18:00 > 19:00 Γυμναστική 2ου τιμήνου

Σάββατο

  • 10:00 > 11:00 Γυμναστική 1ου τριμήνου
  • 11:00 > 12:00 Γυμναστική 3ου τριμήνου
  • 18:00 > 20:00 Πιλάτες
Επιστρέψαμε στην καθημερινή μας πραγματικότητα, διαφορετική θα έλεγα από τις προηγούμενες χρονιές. Αλλά δεν πειράζει θα προσαρμοστούμε και σε αυτήν! Θα τηρήσουμε τα μέτρα προστασίας για το καλό όλων μας. Το κέντρο λειτουργεί μόνο με ραντεβού.
 
Όλες οι υπηρεσίες γίνονται ατομικές και συνεχίζουμε με τα διαδικτυακά μας ραντεβού.
 

Φοράτε μάσκα κατά την είσοδο σας στο κέντρο. Υπάρχει διαθέσιμο αντισηπτικό και μάσκα μίας χρήσης, καθώς και πετσέτες και ποτηράκια μίας χρήσης.

Θα παρακαλούσαμε να είστε στην ώρα σας στο ραντεβού για να αποφευχθεί ο συνωστισμός στο χώρο και σε περίπτωση ακύρωσης του ραντεβού σας, ενημερώστε μας τηλεφωνικά. 
 
Όλοι οι χώροι του κέντρου μας απολυμαίνονται μετά από κάθε ραντεβού. 
Με καλή διάθεση και υπομονή μπορούμε να κάνουμε τα πάντα καλύτερα για όλους μας.
Joy Μπάλες Γυμναστικής

Prenatal Pilates

Στα μαθήματα Pilates μαθαίνουν οι γυναίκες πώς να ελέγχουν το άγχος τους μέσω της σωστής αναπνοής, πώς να χαλαρώνουν και να εκγυμνάζουν το κάθε μυ του σώματος τους ξεχωριστά, αλλα και να διατηρούν την πνευματική και συναισθηματική τους κατάσταση.

Οι μέθοδοι Pilates στην εγκυμοσύνη έχουν τα περαιτέρω οφέλη: βοηθά το έμβρυο να λάβει την κατάλληλη θέση για τον τοκετό, ενδυναμώνει την πυελική χώρα και διευρύνει τη
λεκάνη προσφέροντας σημαντικό πλεονέκτημα για τον φυσιολογικό τοκετό. Επίσης ενδυναμώνει την σπονδυλική στήλη που επιβαρύνεται από την αύξηση του βάρους, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος αποτρέποντας τη δημιουργία οιδημάτων, ενώ παράλληλα δυναμώνει το σώμα της εγκύου προετοιμάζοντας την για τη γέννηση του παιδιού της.

(να έχετε μαζί σας την πετσέτα σας και τον πλήρη ιατρικό φάκελο σας )

Βρεφικό Μασάζ

Το βρεφικό μασάζ είναι μία υπέροχη εμπειρία για εσάς και το μωρό σας!
Σίγουρα βοηθά το μωρό σας να ηρεμήσει και να χαλαρώσει, αλλά τα οφέλη δεν είναι μόνο αυτά.

  • Ανακουφίζει το μωρό σας σε περίπτωση κολικών.
  • Του προσφέρει έναν ήρεμο ύπνο.
  • Αναπτύσσει την επικοινωνία και την ανάπτυξη δεσμών μεταξύ μωρού και γονιού.
  • Κάνει το μωρό να νιώθει ασφάλεια, ότι το αγαπούν και το σέβονται.

Τα μαθήματα γίνονται είτε σε γκρουπ είτε ατομικά, σε κατάλληλα  διαμορφωμένο χώρο. Εσείς πρέπει να έχετε μαζί σας την πετσετούλα του και τις πάνες του. Λαδάκι μασάζ σας δίνουμε εμείς και το παίρνεται μαζί σας μετά το τέλος του μαθήματος.
Το μωρό σας θα απολαύσει ένα ευχάριστο, ολοκληρωμένο μασάζ και εσείς θα φύγετε με τις απαραίτητες γνώσεις!

Είδη για το μωρό

Γυμναστική 1ου και 2ου τριμήνου κύησης

Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 14 η μέχρι την 28 η εβδομάδα κύησης. Δεν έχει σημασία αν γυμναζόσασταν πριν την εγκυμοσύνη, γιατί τα προγράμματα είναι εξειδικευμένα να προετοιμάζουν το σώμα να συνηθίζει τη γυμναστική.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τα ενοχλητικά συμπτώματα όπως ναυτία, κόπωση, δυσκοιλιότητα, πόνοι στη μέση και στην πλάτη. Επίσης μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και προεκλαμψίας .

Είναι μια πολύ καλή προετοιμασία για μια εύκολη γέννα

ΟΔΗΓΙΕΣ:
Πρέπει να έχει περάσει τουλάχιστον 1:30 με 2 ώρες από το γεύμα σας.
Να φοράτε κατάλληλα ρούχα που δεν πιέζουν την κοιλία και το στήθος.
Να έχετε μαζί σας μια πετσέτα προσώπου και ένα μπουκαλάκι νερό

Γυμναστική 3ου τριμήνου κύησης

Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 29η εβδομάδα μέχρι το τέλος της κύησης. Βελτιώνουν τη στάση του σώματος, ενδυναμώνουν το σώμα και τις αντοχές σας. Γίνονται ασκήσεις εμπέδωσης, τεχνικές χαλάρωσης και σωστής αναπνοής. 

ΟΔΗΓΙΕΣ:
Πρέπει να έχει περάσει τουλάχιστον 1:30 με 2 ώρες από το γεύμα σας.
Να φοράτε κατάλληλα ρούχα που δεν πιέζουν την κοιλία και το στήθος.
Να έχετε μαζί σας μια πετσέτα προσώπου και ένα μπουκαλάκι νερό.

Γυμναστική για μαμάδες με τα μωρά τους

Το καινούργιο μας πρόγραμμα αφορά μαμάδες που έχουν μωρά από 2 μηνών μέχρι 12 μηνών .
Επαναφέρουμε το σώμα μετά την εγκυμοσύνη και όλο αυτό αγκαλιά με το μωρό σας. Επίσης, συζητάμε για τις αλλαγές στο σώμα σας αλλά και στη ζωή σας με τον ερχομό του μωρού σας.