211 4031336 | pregnancyhome@yahoo.com
Prev
Next
Δευτέρα
17.06.2019
        • 12:00 > 13:00
          Γυμναστική 1ου τριμήνου
        • Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 14 η μέχρι την 28 η εβδομάδα κύησης. Δεν έχει σημασία αν γυμναζόσασταν πριν την εγκυμοσύνη, γιατί τα προγράμματα είναι εξειδικευμένα να προετοιμάζουν το σώμα να συνηθίζει τη γυμναστική.rnΑυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τα ενοχλητικά συμπτώματα όπως ναυτία, κόπωση, δυσκοιλιότητα, πόνοι στη μέση και στην πλάτη. Επίσης μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και προεκλαμψίας .
            • 17:00 > 18:00
              Γυμναστική 3ου τριμήνου
            • 18:00 > 19:00
              Γυμναστική 2ου τιμήνου
            • 19:00 > 20:00
              Προετοιμασία / Ενημέρωση για θηλασμό
            Τρίτη
            18.06.2019
            • 09:00 > 10:00
              Γυμναστική 1ου τριμήνου
            • Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 14 η μέχρι την 28 η εβδομάδα κύησης. Δεν έχει σημασία αν γυμναζόσασταν πριν την εγκυμοσύνη, γιατί τα προγράμματα είναι εξειδικευμένα να προετοιμάζουν το σώμα να συνηθίζει τη γυμναστική.rnΑυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τα ενοχλητικά συμπτώματα όπως ναυτία, κόπωση, δυσκοιλιότητα, πόνοι στη μέση και στην πλάτη. Επίσης μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και προεκλαμψίας .
            • 10:00 > 11:00
              Γυμναστική 3ου τριμήνου
                      • 18:00 > 19:00
                        Πιλάτες
                        Τετάρτη
                        19.06.2019
                              • 12:00 > 13:00
                                Γυμναστική 3ου τριμήνου
                                • 14:00 > 15:00
                                  Εκπαίδευση Βρεφικό Μασάζ
                                • 15:00 > 16:00
                                  Εκπαίδευση Βρεφικό Μασάζ
                                    Πέμπτη
                                    20.06.2019
                                                • 17:00 > 18:00
                                                  Γυμναστική 1ου τριμήνου
                                                • Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 14 η μέχρι την 28 η εβδομάδα κύησης. Δεν έχει σημασία αν γυμναζόσασταν πριν την εγκυμοσύνη, γιατί τα προγράμματα είναι εξειδικευμένα να προετοιμάζουν το σώμα να συνηθίζει τη γυμναστική.rnΑυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τα ενοχλητικά συμπτώματα όπως ναυτία, κόπωση, δυσκοιλιότητα, πόνοι στη μέση και στην πλάτη. Επίσης μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και προεκλαμψίας .
                                                • 18:30 > 19:30
                                                  Γυμναστική 3ου τριμήνου
                                                  Παρασκευή
                                                  21.06.2019
                                                            • 16:30 > 17:30
                                                              Γυμναστική για μαμάδες με τα μωρά τους
                                                            • 18:00 > 19:00
                                                              Γυμναστική 2ου τιμήνου
                                                                Σάββατο
                                                                22.06.2019
                                                                  • 10:00 > 11:00
                                                                    Γυμναστική 1ου τριμήνου
                                                                  • Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 14 η μέχρι την 28 η εβδομάδα κύησης. Δεν έχει σημασία αν γυμναζόσασταν πριν την εγκυμοσύνη, γιατί τα προγράμματα είναι εξειδικευμένα να προετοιμάζουν το σώμα να συνηθίζει τη γυμναστική.rnΑυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τα ενοχλητικά συμπτώματα όπως ναυτία, κόπωση, δυσκοιλιότητα, πόνοι στη μέση και στην πλάτη. Επίσης μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και προεκλαμψίας .
                                                                  • 11:00 > 12:00
                                                                    Γυμναστική 3ου τριμήνου
                                                                          • 18:00 > 19:00
                                                                            Πιλάτες
                                                                          • 19:00 > 20:00
                                                                            Πιλάτες

                                                                          Οι ώρες που είναι κλεισμένες είναι για ομάδες που ήδη υπάρχουν. Ρωτήστε μας αν υπάρχουν κενές θέσεις αν ενδιαφέρεστε.

                                                                          Στις ώρες που είναι κενές ξεκινάμε καινούριες ομάδες ανάλογα με τις ώρες και ημέρες που σας εξυπηρετούν.

                                                                          Για τις ατομικές υπηρεσίες (μασάζ, ρεΐκι κτλπ) κλείστε έγκυρα το ραντεβού σας. Το κέντρο μας είναι ανοιχτό από Δευτέρα έως Σάββατο από 09:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ.

                                                                          Joy Μπάλες Γυμναστικής

                                                                          Prenatal Pilates

                                                                          Στα μαθήματα Pilates μαθαίνουν οι γυναίκες πώς να ελέγχουν το άγχος τους μέσω της σωστής αναπνοής, πώς να χαλαρώνουν και να εκγυμνάζουν το κάθε μυ του σώματος τους ξεχωριστά, αλλα και να διατηρούν την πνευματική και συναισθηματική τους κατάσταση.

                                                                          Οι μέθοδοι Pilates στην εγκυμοσύνη έχουν τα περαιτέρω οφέλη: βοηθά το έμβρυο να λάβει την κατάλληλη θέση για τον τοκετό, ενδυναμώνει την πυελική χώρα και διευρύνει τη
                                                                          λεκάνη προσφέροντας σημαντικό πλεονέκτημα για τον φυσιολογικό τοκετό. Επίσης ενδυναμώνει την σπονδυλική στήλη που επιβαρύνεται από την αύξηση του βάρους, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος αποτρέποντας τη δημιουργία οιδημάτων, ενώ παράλληλα δυναμώνει το σώμα της εγκύου προετοιμάζοντας την για τη γέννηση του παιδιού της.

                                                                          (να έχετε μαζί σας την πετσέτα σας και τον πλήρη ιατρικό φάκελο σας )

                                                                          Βρεφικό Μασάζ

                                                                          Το βρεφικό μασάζ είναι μία υπέροχη εμπειρία για εσάς και το μωρό σας!
                                                                          Σίγουρα βοηθά το μωρό σας να ηρεμήσει και να χαλαρώσει, αλλά τα οφέλη δεν είναι μόνο αυτά.

                                                                          • Ανακουφίζει το μωρό σας σε περίπτωση κολικών.
                                                                          • Του προσφέρει έναν ήρεμο ύπνο.
                                                                          • Αναπτύσσει την επικοινωνία και την ανάπτυξη δεσμών μεταξύ μωρού και γονιού.
                                                                          • Κάνει το μωρό να νιώθει ασφάλεια, ότι το αγαπούν και το σέβονται.

                                                                          Τα μαθήματα γίνονται είτε σε γκρουπ είτε ατομικά, σε κατάλληλα  διαμορφωμένο χώρο. Εσείς πρέπει να έχετε μαζί σας την πετσετούλα του και τις πάνες του. Λαδάκι μασάζ σας δίνουμε εμείς και το παίρνεται μαζί σας μετά το τέλος του μαθήματος.
                                                                          Το μωρό σας θα απολαύσει ένα ευχάριστο, ολοκληρωμένο μασάζ και εσείς θα φύγετε με τις απαραίτητες γνώσεις!

                                                                          Είδη για το μωρό

                                                                          Γυμναστική 1ου και 2ου τριμήνου κύησης

                                                                          Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 14 η μέχρι την 28 η εβδομάδα κύησης. Δεν έχει σημασία αν γυμναζόσασταν πριν την εγκυμοσύνη, γιατί τα προγράμματα είναι εξειδικευμένα να προετοιμάζουν το σώμα να συνηθίζει τη γυμναστική.
                                                                          Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνει τα ενοχλητικά συμπτώματα όπως ναυτία, κόπωση, δυσκοιλιότητα, πόνοι στη μέση και στην πλάτη. Επίσης μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και προεκλαμψίας .

                                                                          Είναι μια πολύ καλή προετοιμασία για μια εύκολη γέννα

                                                                          ΟΔΗΓΙΕΣ:
                                                                          Πρέπει να έχει περάσει τουλάχιστον 1:30 με 2 ώρες από το γεύμα σας.
                                                                          Να φοράτε κατάλληλα ρούχα που δεν πιέζουν την κοιλία και το στήθος.
                                                                          Να έχετε μαζί σας μια πετσέτα προσώπου και ένα μπουκαλάκι νερό

                                                                          Γυμναστική 3ου τριμήνου κύησης

                                                                          Είναι προγράμματα που αφορούν εγκυμονούσες που διανύουν την 29η εβδομάδα μέχρι το τέλος της κύησης. Βελτιώνουν τη στάση του σώματος, ενδυναμώνουν το σώμα και τις αντοχές σας. Γίνονται ασκήσεις εμπέδωσης, τεχνικές χαλάρωσης και σωστής αναπνοής. 

                                                                          ΟΔΗΓΙΕΣ:
                                                                          Πρέπει να έχει περάσει τουλάχιστον 1:30 με 2 ώρες από το γεύμα σας.
                                                                          Να φοράτε κατάλληλα ρούχα που δεν πιέζουν την κοιλία και το στήθος.
                                                                          Να έχετε μαζί σας μια πετσέτα προσώπου και ένα μπουκαλάκι νερό.

                                                                          Γυμναστική για μαμάδες με τα μωρά τους

                                                                          Το καινούργιο μας πρόγραμμα αφορά μαμάδες που έχουν μωρά από 2 μηνών μέχρι 12 μηνών .
                                                                          Επαναφέρουμε το σώμα μετά την εγκυμοσύνη και όλο αυτό αγκαλιά με το μωρό σας. Επίσης, συζητάμε για τις αλλαγές στο σώμα σας αλλά και στη ζωή σας με τον ερχομό του μωρού σας.